آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»ارتباط»خدمات اس ام اس»سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه، سامانه
سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه،  سامانه-pic1

سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه، سامانه

سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه، سامانه پیامک تبلیغاتی ابزاری مناسب و حرفه ای برای تبلیغات محصولات و خدمات شما با حفظ و بالا بردن مرتله کاری شما می باشد.

فعالسازی سامانه پیامک پارس مگز در کمتر از چند ثانیه :

برای ثبت نام سامانه پیامک وارد سایت smspanel.parsmags.com بشوید بعد ثبت نام اولیه کد فعال سازی را ارسال نمایید. سامانه پیامک شما فعال شد و الان باید مدارک را فعال کنید تا بتوانید از خدمات استفاده نمایید.

ورود به محیط سامانه پیام کوتاه و استفاده از امکانات آن :

پس از ثبت نام در سامانه پیام کوتاه پارس مگز و فعالسازی ٬ با وارد کردن نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور می توانید وارد سامانه پیامک شوید ٬ پس از ورود و تکمیل اطلاعات فردی و فعالسازی خط پیامکی می توانید از امکانات سامانه پیامک بهره مند شوید .

صفحه اصلی سامانه پیام کوتاه

در هر لحظه و هر کجا که بودید پیامک ارسال کنید :

شما می خواهید در هر جایی که بودید با تبلت یا لپ تاپ خود از سامانه پیامک استفاده نمایید ؟ به این امکان ریسپانسیو بودن می گویند ، بر حسب ابعاد ، نوع نمایش سامانه پیامک تغییر میکند اما در نمایش امکانات سامانه پیامک تغییری ایجاد نمی شود ، یعنی این همه امکانات را می توانید به صورت یکجا داشته باشید .

پنل اس ام اس ریسپانسیو

تا حالا با موبایل به 1 میلیون نفر پیامک فرستادید ؟

با توجه به ریسپانسیو بودن سامانه پیامک ، این امکان برای شما وجود دارد که از تمامی امکانات سامانه پیام کوتاه در گوشی خود نیز استفاده نمایید ، هر تعداد که مدنظرتان است پنلتان را شارژ کنید و پیامک ارسال نمایید .

ارسال انبوه پیامک

پیشنهاد شگفت انگیز : ارسال از روی نقشه گوگل !

از روی نقشه گوگل هم می توانید در شهرهای بزرگ پیامک ارسال کنید ، محدوده مورد نظر خود را انتخاب کنید ، متن پیامک را تایپ کنید و در زمان مورد نظر ارسال انجام میگیرد .

این بخش در حال تکمیل شدن می باشد ٬ اما در حال حاضر شهرهای تهران ٬ مشهد ٬ کرج ٬ اصفهان ٬ شیراز ٬ ارومیه ٬ قم ٬ دزفول و تبریز در سامانه پیام کوتاه قابل استفاده می باشند .

تعرفه پنل اس ام اس :

فعالسازی پنل اس ام اس پارس مگز رایگان بوده و هزینه ای در بر نخواهد داشت ودر حال حاضر یک خط اختصاصی رایگان نیز به کاربران اهدا می گردد و امکانات پایه مانند ارسال و دریافت پیامک ، دفترچه تلفن و ارسال تیکت و ارسال هدفمند ، ارسال از روی نقشه گوگل و … به صورت رایگان فعال می باشد و بسته به نیاز خود می توانید سایر ماژول ها را از داخل سامانه پیامک فعال نمایید .


آگهی دهنده: parsmags
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - خدمات اس ام اس در قم
قیمت: 00000
به روز شده در:۱۳۹۵/۲/۱۲
بازدید: 1267 بار
ایمیل: